2018 Kaliteli Boya Balsa Ahşap Balıkçı Kalın Kuyruk Pesca Sığ Su Flotador Sazan Balık Yüzer Aksesuar Takımları

v68942

Yeni ürün

34.16TL 32.44TL

Etiketler: Balıkçılık Şamandıra, Yüzer Yüzer, yüzer ahşap, Ucuz balıkçılık şamandıra, Yüksek Kaliteli yüzen şamandıra, Çin ahşap Tedarikçiler şamandıra.

Özellikler:

1. Bu yüksek kalite ve düşük fiyat ile yeni bir model.

2. Yüksek kalite balsa ahşap malzemeden yapılmış, bu yüzden güçlü bir canlılık var ve çok hassas.

3. Şamandıra kuyruk parlak renk var, bu yüzden tam olarak net bir vizyon ve ileten bir sinyal verebilir.

4. Şamandıra kuyruk iyi bir esnekliğe sahip, 360 derece ama hiç mola viraj olabilir.

5.Zarif yüzer daha dayanıklı ve zarif arayüzü yapmak işçilik.

Özellikler:

Ürün tipi: Balık yüzer

Malzeme: Nano Malzeme

Madde Boyutlar:

# 1: Kalem uzunluğu:46cm/ ayak uzunluğu: 15cm/ kuyruk uzunluğu: 24cm/ gövde uzunluğu: 7cm m Ağırlık: 2.8 g m Yükleme Kurşun Ağırlık: 6,42 g

# 2: Kalem uzunluğu:52 cm/ ayak uzunluğu: 15cm/ kuyruk uzunluğu: 24cm/ gövde uzunluğu: 7.5 cm m Ağırlık: 1.58 g m Yükleme Kurşun Ağırlık: 6.6 özet g

# 3: Kalem uzunluğu:47cm/ ayak uzunluğu: 15cm/ kuyruk uzunluğu: 24cm/ gövde uzunluğu: 6 m Ağırlık: 3.3 g m Yükleme Kurşun Ağırlık: 7.4 g

Paket boyutu: yaklaşık 700,000 m2. W8 L50 * * H2 (cm)

Paket ağırlığı: Yaklaşık. 100gr.

Paket Listesi:

1 *balıkçılık şamandıra

Dikkat:

1. Kendi fabrika var, ve Biz Çin'de en iyi balıkçılık yüzer üretmek. Büyük sipariş için en düşük fiyat, en kaliteli, en kısa teslim süresi destekleyebiliriz, ve senin için de özelleştirme sağlayabilir.

2.Zaman balıkçı yüzen bir balık sevgilisi için gerçekten çok önemli ve göz, mükemmel balıkçılık “bir Arkadaşı hak ediyorsun”

3.Malların büyük bir çeşitlilik var, ve her zaman bizim mağaza “Gerçek Sevdi” BİR tane bulabilirsiniz. Seçim için Elektrikli Işıklı Şamandıra sunuyoruz, Balsa Ahşap Yüzer, Kompozit Nano Yüzer, Tüy Süzülür, Reed Yüzer.

4.Sadık ve dürüstlük bizim için birinci öncelik olduğunu düşünüyoruz çünkü kesinlikle her üretim sürecinin kalite kontrol ediyoruz,

5.Güçlü teknik araştırma ekibi var, ve moda tasarlanmış modeller geliştirme konusunda geniş pazar talebini karşılamak için çalışıyorlar.

6.Yeni modeller daha fazla ilgi için sabırsızlanıyoruz ve yakında daha yeni model olacak.

Eğer herhangi bir soru varsa bizimle irtibata geçmekten çekinmeyin lütfen!

Nazik ziyaretiniz için teşekkür ederiz!

Ödeme:

Emniyet Escrow tarafından on-line ailexpress mağazalarında ödeme yapabilirsiniz.

Nakliye:

1.24 saat içinde tatil hariç ödeme onayından sonra mal gemi için garanti ediyoruz.

2.Express tarafından sipariş isteğinize göre sevk ediyoruz .

3.Ben 45 gün sonra öğe almak,bizimle temas kurmaktan çekinmeyin yoktu.Sorunu çözmek için elimizden gelen herşeyi yapacağız.

4.Gümrük,İthalat vergileri,vergiler veya diğer gümrük masrafları kaynaklanan gecikmelerden sorumlu değiliz.

Garanti:

1.Siparişinizi aldıktan 7 iş günü içerisinde kullanılan olmayan döner-insan zarar veya e-Posta isteklerini kabul ediyoruz . Eğer öğeyi sahip 7 günden fazla ise, kullanıldığı kabul edilir ve size iade veya değiştirme sorunu olmaz.

2.Ne zaman öğeleri döndürür. Bu geri dönüş kılavuzu için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

3.Tüm iade öğeler orijinal ambalajında OLMALIDIR ve nakliye takip numarası, geri dönüşü için belirli bir nedenle, ve sipariş NUMARASI ile bize SAĞLAMAK GEREKİR.

4.Hoş sipariş üzerine tüm yukarıda listelenen ilkelerini kabul etmiş olursunuz.

Memnuniyetini ilk öncelik bizim!

Eğer emir almak ve iyi durumda ise, bize bu işlem için 5 yıldızlı postitive geribildirim verirseniz minnettar oluruz.

Bu işlem oranı lütfen

Öğe Açıklandığı gibi:

İletişim:

Hızlı Kargo:

Aksi takdirde, 1-3 yıldızlı geribildirim ayrılmadan önce bizimle irtibata geçin, size minnettar oluruz,memnun bir çözüm sağlamak için zevk alacağız.

• Kayan Nokta Türü: Yüzer Yüzer
  • Pozisyon: Göl
  • Boyutu: See description
  • Kategori: Dikey Şamandıra
  • Paket Ağırlık: 0.1kg (0.22lb.)
  • Ünite Tipi: parça
  • Paket Boyutu: 50cm x 5cm x 2cm (19.69in x 1.97in x 0.79in)